FAQ (veel gestelde vragen)

FAQ (veel gestelde vragen)


Hoe kan ik betalen?
Door het volgen van alle stappen in het bestelproces komt u op de pagina met betaalmogelijkheden. Hier kan gekozen worden voor iDeal of bankoverschrijving .Met iDeal betaalt u direct via een beveiligde online omgeving van uw eigen bank.  Indien u kiest voor bankoverschrijving, wordt de bestelling in behandeling genomen zodra het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Instelling/ scholen kunnen kiezen voor bestellen op rekening en ontvangen dan een factuur bij de zending die achteraf betaald dient te  worden.

Hoe wordt de bestelling verzonden en wat zijn de kosten?
Bestellingen vanaf € 100,- worden gratis verzonden via PostNL (binnen Nederland). Overige bestellingen worden verzonden tegen het scherpe tarief van € 5,95 (naar België: € 10,90 en € 5,95 korting vanaf € 100,- ). Indien uw bestelling als brievenbuspost kan worden verzonden, wordt dit berekend op basis van de afmeting van uw bestelling. Brievenbuspost is van toepassing op enkele producten en u betaalt een hiervoor een tarief van € 2,95 tot maximaal € 4,95 (Nederlands tarief PostNL inclusief verpakkingskosten). Voornamelijk de Tangles zonder verpakking en naadloze sokken (max 5 paar en zonder verpakking) en een aantal boeken kunnen als brievenbuspost worden verzonden.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, dat is mogelijk. Ons post-/ retouradres is H. Marsmanhof 7, 7471 NJ  in Goor. Dit is tevens het adres waar bestellingen afgehaald kunnen worden. Afhalen kan uitsluitend op afspraak.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Dat is mogelijk mits het product onbeschadigd en in de originele verpakking door ons wordt ontvangen. U heeft recht op de wettelijke bedenktijd die hieronder staat beschreven. Na ontvangst van het geretourneerde product ontvangt u z.s.m. het aankoopbedrag terug. Kosten voor retourneren zijn voor de koper.
Wettelijke bedenktijd:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Alles rondom autisme geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@allesrondomautisme.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Waar vind ik de contact-, (internationale) rekening-, adres-, KVK-gegevens?
Op onze contactpagina vindt u de meest relevante informatie.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij hebben heel veel producten op voorraad. Er zijn echter een aantal producten die wij laten leveren per bestelling. Indien uw bestelling bestaat uit op voorraad zijnde producten, dan kunt u deze binnen 1-3 werkdagen verwachten. Is er een product niet op voorraad dan zijn wij afhankelijk van onze leveranciers. In de meeste gevallen kunnen we dan binnen 1-2 weken leveren.